گروه بین‌المللی آبادراهان پارس در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده است.  این مجموعه یکی از شرکت‌های پیمانکاری عمومی پیشرو در ایران است که در زمینه‌های: طراحی، سرمایه گذاری و ساخت زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی مگا سایز شامل: راه، بزرگراه، آزادراه، تونل، پل، راه‌آهن، فرودگاه، ساختمان، مسکن، بیمارستان، سازه‌های صنعتی، صنایع نفت و گاز، پالایشگاه، پتروشیمی، مخازن، نیروگاه، پست برق، خطوط انتقال برق، لوله‌گذاری، نیروگاه‌های خورشیدی و بادی، آب و فاضلاب و معدن در قلمرو کشور ایران و سایر کشورهای همسایه فعالیت دارد.

گروه بین‌المللی آبادراهان پارس، ده‌ها مگا پروژه را در ایران و سایر کشورها اجرا نموده است و در زمینه بررسی و حضور در مناقصات در کشورهایی از قبیل قبرس، امارات، افغانستان، عراق، عمان، هند، ترکمنستان، ارمنستان، تاجیکستان، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، پاکستان، آذربایجان و کویت فعال بوده است.

گروه بین‌المللی آباد راهان پارس دارای ۲۵ شرکت اقماری (که یکی از اصلی ترین آنها؛ شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران است) ، بیش از ۸،۰۰۰ نفر پرسنل و بیش از ۲،۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات است.

کارفرمایان اصلی گروه؛ دولت‌ها، توسعه‌دهندگان پروژه‌های بین‌المللی، شهرداری‌ها و شرکت‌های نفتی و گازی می‌باشند. گروه بین‌المللی آباد راهان پارس قادر است خدمات خود را به طیف وسیعی از کارفرمایان در سراسر دنیا گسترش دهد. تعهد مصالحه‌ناپذیر مجموعه به استانداردهای کیفیت جهانی در رفتار تجاری خود، در ثبات و رشد مداوم این شرکت در سه دهه گذشته، جلوه پیدا کرده است.

گروه بین‌المللی آبادراهان پارس، علیرغم آنکه دارای گواهینامه‌های ISO/TS 29001:2010 ،ISO 45001:2018 ،ISO 14001:2015 ،ISO 9001:2015 و نیز HSE-MS و IMS-MS (سال اخذ 1400) می‌باشد، با هدف تعالی پایدار از طریق بهبود و پیشرفت مستمر و اعتقاد اکید به کار گروهی با اولویت قراردادن سلامتی انسان ها و حفظ محیط‌ زیست، مصمم به دستیابی به استانداردهای کیفی بالاتری است.

پروژه های عظیم ساخته شده توسط این گروه در ایران و در خارج از کشور، داستان مجموعه ای را روایت می‌کند که با اشتیاق، در پی ساختن و دستیابی به تعالی است و تعهد خود را برای ایجاد آینده‌ای پایدار، با بکارگیری دانش خود در خلق آثار بدیع و ارزشمند، تجدید می‌کند. در نهایت، رشد و رفاه برای نسل‌های فعلی و آینده براساس اصول زیست‌محیطی، اخلاقی و حرفه‌ای که منطبق بر بالاترین معیارهای حاکمیتی و شهروندی بین‌المللی است، ملاک فعالیت های این شرکت است.

فهرست